søndag den 11. juli 2010

Hvad er Det Nye Paradigme i A-HR-markedsføring

Det Nye Paradigme i A-HR markedsføring

Jeg vil bringe en række indlæg det næste stykke tid om hvad "Det Nye Paradigme i A-HR markedsføring" er for noget.

Først vil jeg lige beskrive hvad A-HR er for en forkortelse for, inden vi tager fat på ordet Paradigme. A-HR står for Anbefaling, Henvisning og Reference. En menneskelig ressource. En måde at markedsføre produkter på, som har været fremme i mere end 60 år på forskellige måder.

Men hvad er så det Ny Paradime for noget?
Definitionen på ordet Paradigme

Ordet paradigme kommer fra græsk og betyder "forbillede" eller "nyt mønster"

 Det Nye Paradigme handler om at gøre, hvad du har lyst til; at gøre meget af det; og at hjælpe andre mennesker med at gøre hvad DE har allermest lyst til.
Hvis du bygger din forretning på dette grundlag, bliver den både solid og sjov og tiltrækkende.





Hvem ER Det Nye Paradigme for:
  • For de mennesker, der ønsker at finde og få støtte fra mennesker som dem selv, som vil bygge deres selvstændige virksomhed på en måde der er komfortabel og behagelig.
  • For mennesker der kan lide ideen om A-HR, men bestemt ikke bryder sig om den måde der er drevet på de sidste mange år med manipulationer, salgsteknikker og overtalelser.(Det gamle paradigme - det kommer jeg også ind på i et senere indlæg)
  • Det er for dem, der tager sig af de mennesker, der er tæt på dem selv, deres gruppe, og de er omhyggelige med hvem de tegner op. De tegner kun mennesker op, som de kan lide og holder af. Hvis de ikke kan se sig selv tage på en hel uges ferie med dem, vil de henvise dem til andre af deres venner og bekendte i andre firmaer.
Hvem er Det Nye Paradigme IKKE for:
  • Mennesker, som elsker den hidtidige måde at anskue salg på, med overtalelse, manipulationer og stress. Der har en overbevisning om at alle der ånder burde være med i deres virksomhed.
  • Det er for folk, som kan lide forretningsmøder, kongresser, telefonkonferencer, salgsmøder, produktmøder, månedsmøder, kvartalsmøder, årsmøder, hjemmepræsentationer, canvassing, og telefonopkald til ukendte mennesker fra telefonbogen.
  • Det er for de, der ønsker at tegne så mange som muligt op i deres gruppe, og som bruger en masse penge og ressourcer på reklamer og uddeling af flyverblade til enhver der går forbi.

Føler du dig frustreret over at din selvstændige virksomhed ikke kører tilfredsstillende? Eller har du en drøm om at ville starte op som selvstændig, og gerne vil gøre det på en noget nemmere måde.
Så kan det være nyttigt at læse denne indlæg og de næste der vil komme.


Næste indlæg kommer til at handle om hvad A-HR er for noget

Ingen kommentarer: